Kinetix Hakkında
1989 yılında Ziylan Grup tarafından kurulan Kinetix, bugün yılda yaklaşık 17 milyon çift ayakkabı satışı gerçekleştirerek Türkiye’nin en beğenilen ve en çok tercih edilen spor markası konumunda bulunuyor.
Ulaşılabilir fiyatlı ürünlerini kaliteden ödün vermeden tüketicilerine sunan Kinetix, 2005 yılına gelindiğinde ayakkabı sektöründeki onlarca yıllık bilgi ve tecrübesini tekstil ürünleri ile buluşturdu.
Bugün 600’e yakın FLO ve 100’e yakın In Street mağazalarında satışa sunulan Kinetix, ayrıca Türkiye genelindeki 1500 satış noktasında tüketicileriyle buluşmaya devam ediyor.
Yurtdışında ise 2016 yılında satın alınan Alman perakende devi RENO’nun mağazalarında satışa sunulan Kinetix, Avrupalı tüketicilerden de büyük ilgi görüyor.
Kinetix, evde, okulda ya da iş yaşamında, spor salonunda veya doğa ile iç içe yapılan her türlü spor aktivitesinde kullanılabilecek ürünler sunuyor.
Bugüne kadar birbirinden renkli ve beğenilen reklam çalışmalarına imza atan Kinetix, son iletişim kampanyası “Adımın Ses Getirsin” ile sektördeki konumunu ve gücünü üst sıralara taşımaya devam ediyor ve gençleri koşullar ne olursa olsun, asla vazgeçmemeye, sürekli denemeye ve her zaman başarı için adım atmaya davet ediyor.

TASARIM
Kinetix, gençlerin canlılığından ve dinamikliğinden ilham alarak tasarladığı ayakkabılarını ve tekstil ürünlerini sezonun modasıyla birleştiriyor.

ÜRÜN GRUPLARI
Spor ve günlük ayakkabı, bot, çizme, , sandalet, terlik ve çanta seçenekleri olan Kinetix’in giyim ürünlerinde mont, yağmurluk, sweatshirt, eşofman, tişört, tayt ve şort seçenekleri de bulunuyor.

Atkı, bere, eldiven, şapka, cüzdan ve spor ekipmanları da Kinetix’in aksesuar kategorisinde yer alan ürünlerden.